05 maj 2010

Spredt skydaekke

For hulen, hvor har her bare vaeret koldt i dag. Jeg svedte ellers bravt, da jeg naaede til stationen i morges, men det skulle ogsaa gaa lidt tjept, saa det var naeppe paa grund af vejret! Jeg havde overvejet om man mon behoevede at have en frakke paa nu vi var naaet til den fjerde Maj og det kunne jeg saa konstatere var en noedvendighed!



Jeg snakkede lige med min fru moder og vi blev hurtigt enige om at det Klimatopmoede i Koebenhavn i December var lige effektivt nok. Der er rapporter om sne i flere steder i Danmark i de sidste par dage. Jeg forstaar godt hvorfor den globale opvarmning ikke er paa valgtalerne rundt omkring i landet. :)

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Så er det ikke kun os andre der fryser i Maj..... spændende med valget i aften - jeg skal følge det :-)

AagePK sagde ...

Og sne i Spanien og Frankrig, nok til at lukke lufthavnen i Perpignan.
"Maj måneds kulde..." osv, vi må nok bygge til for at rumme den kommende høst!
;-)

farmer sagde ...

Yes. Det klimatopmøde slog igennem fra day one!

Jeg kan iøvrigt tilslutte mig drømmen om "majs kulde, gør laderne fulde" :-)

Tina - omme i London sagde ...

Marianne - sidste gang vi fik en ny regering havde vi det smukkeste vejr nogensinde i maanedsvis efter. :) Valget bliver spaendende, men jeg haaber sgutte det bliver FOR spaendende!

Aage - lad os haabe det.

Farmer - jeg krydser fingre for en god hoest, det traenger vi vidst til!

AagePK sagde ...

Tina og Farmer: Når laderne er fulde er priserne i bund!
Sagde den gamle, erfarne øko-bonde!