13 september 2009

Aftenens godnatbillede

P1330415

Septemberhimmel ved solnedgang.

4 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Sikke et skønt "go'nat" billede.... Åhhhh glæder mig sådan til datteren og jeg skal en smuttur til London næste år, har aldrig været der, så nu er det vist ved at være på tide....

Det skal bare tages en masse billeder til at scrappe af, og i god tid findes nogle butikker der vil sælge noget scrap...

Tak for hilsenen på min blog.

Hygge fra Betina

Tina - omme i London sagde ...

Betina - det bliver da spaendende med en London tur for jer. Jeg kan varmt anbefale det og London holder ikke op med at vaere spaendende bare fordi man bor her. Du faar rigeligt scrappemateriale med hjem. Jeg ved her er nogle store scrap-butikker, men jeg skal lige lede efter adresserne, saa skal jeg nok sende dig et link. :)

Donald sagde ...

Det billede må være meget smukt i stor størrelse, hvor de blide farveovergange får lov at dominere - nu skal jeg lige se om man kan klikke sig ind på en større version.

Tina - omme i London sagde ...

Tak skal du have Donald - havde du held med klikkeriet?