07 juli 2009

Min kone er Nordeuropaeer!

Saa har vejret vendt sig igen, til en lidt mere traditionel sommer og jeg kan aande igen. Jeg brokker mig sjaeldent over vejret, for der er jo ikke noget vi kan goere ved det alligevel. Jeg elsker naar solen skinner, men naar temperaturen naermer sig de 30 grader og jeg skal paa arbejde, saa synes jeg det er liiige i overkanten. Her er stadig lunt og her dufter friskt, efter en lille regnbyge, som kom lige som jeg var paa vej tilbage fra Gresham Street, hvor jeg havde vaeret til et moede.

Da jeg var ude og foejte i aftes glemte jeg min paraply (ogsaa kendt som min firmavogn) hvor jeg var; saadan noget goer jeg ellers slet ikke. Jeg har ikke lejlighed til at hente den foer vi kommer hjem fra ferie, saa det kan godt vaere der kommer et par smaabrokkerier indtil da - det kunne selvfoelgelig ogsaa vaere jeg skulle investere i en ny paraply!

Ingen kommentarer: