12 juli 2009

Alene hjemme

Det sker ikke saa tit at jeg er alene hjemme, men i dag har jeg adskillige timer helt for mig selv og det kan jeg da ikke lade vaere med at nyde.  P1300305

Vejret er lidt blaesende, men solen skinner og saa er jeg glad. Nu vil jeg begive mig ud i verden, for der er stadig et par ting jeg skal have anskaffet inden afgang; blandt andet SOLCREME! Det er godt factor 50 er opfundet, for ellers var jeg vidst paa herrens mark i meget af min ferie.

God soendag www.

Technorati Tags:

6 kommentarer:

Ellen sagde ...

Jamaica! Hvor spændende - men det er vel ikke første gang, du er der?
Faktor 50 er vist strengt nødvendigt, når man som nordbo skal sådan et sted hen og ikke helt er vant til den voldsomme sol.
Rigtig god tur og ferie til dig/jer.

Bente sagde ...

Tid alene OG udsigt til ferie og rejse - så bliver det da ikke bedre ;-). Selv kan jeg jo slet ikke få nok af alene-tid ...

Septemberliv sagde ...

Alene hjemme/ alenetid er bare en dejlig luxus.
Du har sikkert nydt den vildt, forud er der jo ikke så megen mulighed for alenetid med Danmarksbesøg og turen til solrige Jamaica.

Rigtig god resten af søndagen med eller uden selskab :0)

Tina - omme i London sagde ...

Ellen - det er foerste gang jeg skal der til og faktor 50 ER indkoebt!

Bente - :)

Septemberliv - det er gaaet ret godt med alenetiden i dag. Nu er jeg sandelig alene hjemme igen, efter at have haft 7 til bords til aften!

Fru Green sagde ...

Sikke en himmel.

Tina - omme i London sagde ...

Jep :)