14 juli 2009

En rigtig knaldroman!

Jeg er saa glad for mit bibliotekskort og har nu faaet en kollega med paa laanevognen. Han har aldrig vaeret en ivrig laeser, men jeg har faaet ham igang og nu er det ham der foreslaar vi skal gaa et smut paa biblioteket i middagspausen.

I dag var en af den slags pauser. Jeg er ivrig efter at finde lige praecis den slags boeger han kan nyde at laese, saa han ikke taber lysten. Jeg tror jeg har fundet den rette genre (LOL - det ord skulle jeg godt nok liiige tjekke hvordan skulle staves! Sjangre? changre? - naah, nej, det er jo genre!) til ham. De boeger vi skal lede efter har en lille revolver paa ryggen. :)
Jeg fandt ogsaa en bog til mig, som er yderst passende laesning lige inden ferien. Bogen hedder "The Opposite House" og er skrevet af Helen Oyeyemi. Jeg glaeder mig til at laese den, det er hendes anden bog - hun er foedt i 1984!

Hjemturen gik forbi Salisbury House, som er saa smuk i solskinnet. Jeg har altid godt kunnet lide den bygning og ville da ikke have noget imod at flytte ind der, naar en dag vi skal flytte fra vores nuvaerende "bolig".

Ingen kommentarer: