17 juli 2009

Saa blev det alvor!

Vi arbejdede sent I aften, rigtig sent og bedst som vi sad of snakke
om at solen var forsvundet og saa blev der lyst!

Et kaempe lyn og et ordentligt tordenskrald aabnede sluserne of saa
skal jeg ikke sige andet end regnen kom. Joesses, hvor det regnede!

Min elskede besluttede sig for at komme og hente mig og jeg sagde JA
tak! Jeg var lige ved at tro jeg skulle svoemme hjem. Vandpytterne paa
vejen fyldte mange steder mere en en vejbane. Draenene kunne slet ikke
foelge med.

Vi var lige kommer ind ad doeren herhjemme, da der kom et endnu
stoerre lyn igen med et ordentligt tordenskrald oven i og saa regnede
det videre.

Det var lige det vi traengte til, men maaske over lidt laengere tid,
saa vandet kunne naa at sive I jorden.

Det bliver spaendende at se hvor ren verden ser ud I morgen.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja...så ved vi måske,hvad vi har i vente...lige nu skinner solen fra en skyfri himmel og der er lovet op til 25-27 grader :-)

Tina - omme i London sagde ...

Jeg siger dig det var et vejr uden lige i aftes. Et kaempe lyn maa have slaaet ned i vores nabolag, for ikke mindre end to brandbiler kom susende forbi mindre end fem minutter efter. Joesses!

Skribenten sagde ...

Hej Tina. JA her er der stadigt lummert og varmt og TØRT..

Jeg ku også godt trænge til at vi fik luften renset af lidt vand.

Jeg håber at alt er vel der i min anden hjemby og at du får en dejlig weekend.

Kærlig hilsen
Henriette ;)

FUUR. sagde ...

Jeg kan se du har danset en lille regndans, vi har fået vand i aften.
Ikke de store mængder, dog en start.
Det har ikke regnet hos os i over en måned.
Spørg lige om her er tørt.

Tina - omme i London sagde ...

Henriette - mon ikke ogsaa I faar en skylle paa et tidspunkt. :) Melder alt vel her. Ferien er lige begyndt saa jeg er ikke til at skyde igennem.
God weekend til dig ogsaa.

Moar - Her har ogsaa vaeret meget toert, men det maa da have givet lidt med de skyller vi fik. Det hele kan altsaa ikke vaere rendt i rendestenen.