10 juli 2009

Om en uge har vi ferie

I aftes blev jeg spurgt af en kvindelig kollega hvornaar jeg har ferie og svarede at det har vi om en uge. "Are you going back home" spurgte hun saa, for hun er vandt til at naar vi skal paa ferie saa skal vi til DK. Jeg skulle lige taenke lidt over svaret og kunne ikke helt lade vaere med at grine. Vi skal jo "back home" naar vi skal til min oe, saa det skal vi da vel egentlig ogsaa naar vi skal til min elskedes? Jeg forklarede komikken i hendes spoergsmaal og svarede at ja, det skal vi; jeg er bare vandt til det er min "back home" vi skal til.

Vi glaeder os - meget!

10 kommentarer:

Sarah sagde ...

vant :-)

Tina - omme i London sagde ...

LOL - naah ja... :)

Septemberliv sagde ...

Ja er det ikke dejligt! Jeg starter også om en uge :0D

Men først rigtig god weekend.

Irene sagde ...

'Gypten, siger jég bare! ;-)

Marianne sagde ...

Back home... :-)
Vi har været nødt til at rykke vores ferie i år og vi skal ikke til mit elskede Italien - puha hvor kan jeg mærke det...
Men vi starter den 1 aug og skal så have 2 uger og jeg glæder mig meget. Du kan tro jeg skal slappe af...

Unknown sagde ...

Hvor paa Jamaica skal I?
Der er jo skoent.

Linda Eg sagde ...

Hejsa Tina.
Fandt lige din side på google, som linkede til dit inlæg i 2008 om avokadoen i det lille glas (hvordan gik det med den?) Jeg læste lidt mere af din blog og synes egentlig det er spændende... Håber det er okay at jeg kigger med?

Mvh Linda Eg

Sylvia sagde ...

Nyt din ferie! jeg skal til Løbenhavn på min neste ferie, i august. Jeg må nesten si at Danmark er mitt andre land........slik føles det noen ganger, altså!!
God weekend!

Sylvia sagde ...

......KØBENHAVN skulle det stå!!!
løbenhavn, hvor er nå det?

Tina - omme i London sagde ...

Septemberliv - det er da bare skoent!

Irene - ja, der har vaeret en enkelt afstikker af og til, men for det meste staar den paa DK-tur. :)

Marianne - to uger fri er ogsaa ferie. Jeg haaber dine bliver rigtig gode.

Kat - saadan ca alle steder, men vi skal bo hovedsageligt i Ochie.

Linda - du er meget velkommen til at foelge med. Mht avocadoen, saa doede den pludselig - efter naesten et aar!

Sylvia - Loebenhavn, ja det sted kender jeg da saa godt. :)