18 juli 2009

Naesten rejseklar…

Jeg har en evne jeg holder meget af – nemlig evnen til at lukke for den kanal, der ikke er behov for lige nu. Jeg har nogle fantastiske stoejdaempere der goer at det oejeblik jeg gaar paa ferie, saa lukker jeg ret hurtigt arbejde ude af hovedet. I dag har jeg holdt ferie – lige praecis i mit tempo. Ikke at jeg ikke havde rigeligt at se til, men det var PRIVAT, det jeg skulle have ordnet; ikke arbejsrelateret!

P1300412

Skyerne var spredte, her var en dejlig vind og varmen smoeg sig omkring os hele dagen. Jeg havde en aftale hos frisoeren klokken 11 og en del andre ting der skulle ordnes i loebet af eftermiddagen, men ikke flere tidspunkter der skulle overholdes end dem jeg kunne overkomme.

P1300416

Nu er haaret sommerklart, fotografiapparatet har faaet nyt indmad (laes: stoerre memorykort) og jeg begynder langsomt at overveje at finde kufferterne frem. I morgen skal vi ikke andet end at have pakket og saa har vi bestilt udespisning i morgen aften med vores kaere boern, saa ingen skal staa i koekkenet, men vi bare kan sidde ned og snakke, nyde et par glas god vin og oenske hinanden tre gode uger uden hinandens selskab. Jeg tror saamaend ogsaa de unge mennesker glaeder sig til tre uger alene hjemme, men de plejer da at savne os en lille smule, naar vi er vaek. :)

Aaah, som er det skoent at have FERIE!

Technorati Tags: ,,

6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Optakten til ferien er nogen gange det bedste - den der selvforkælelse med frisør og du ser da gudeskøn ud :-) - og hvor er det godt at i spiser ude med ungerne inden i drager på ferie...

Tina - omme i London sagde ...

LOL - skoenhed er mange ting, men lige praecis foliehaar er ikke noget jeg normalt har forbundet med det ord. :)

Nille sagde ...

Hvis jeg har forstået ret skal du endelig til Jamaica??? Det er jo fantastisk - det bliver uden tvivl en kæmpe oplevelse at opleve din elskedes ø!

Jeg glæder mig så meget til at se billeder derfra - og håber, at du nyyyyyder hele tre uger væk fra arbejde!

FUUR. sagde ...

GOD FERIE; FLYV PÆNT; "OPFØR JER ORDENTLIGT" MODERS "MILDE" STEMME.

Tina - omme i London sagde ...

Pernille - ja, endelig blev det til virkelighed. Det har godt nok ogsaa vaeret en droem laenge!

Moar - skal nok, den formaning har vi laert udenad for MANGE aar siden. ;)

Deborah sagde ...

Wow hvor spændende. Det glæder jeg mig til at høre om. Håber I får en SUPER tur. Rigtig god ferie fra mig!