17 juli 2009

I dag var de helt rene

Efter aftenens regnvejr var verden helt frisk og ren i morges. Joesses, vi fik en regnstorm i aftes, ulig noget jeg har set meget laenge. Min elskede hentede mig paa arbejde, da jeg endelig blev faerdig igen klokken alt for sent, da han ikke kunne naenne at jeg skulle blive gennembloedt paa vejen hjem.

Klokken 11 i aftes kom der et lyn saa stort at det lyste hele omraadet op og saa kom der et ordentligt tordenskrald og endnu mere regn. Faa minutter senere kom der to brandbiler susende forbi, saa jeg maa antage at lynet havde slaaet ned i nabolaget. Vi var enige om at regnen ret hurtigt kunne slukke de fleste brande! Forhaabentlig gik det ikke saa galt.

Da jeg gik ned til stationen i morges noed jeg godt af regnen. Brombaerrene smager noget bedre uden alt det vejstoev!

Ingen kommentarer: