10 juli 2009

Kuloer paa hverdagen

Der skal heldigvis ikke saa meget til at saette mig i godt humoer og i dag var der masser af grunde til at smile. For det foerste var det torsdag og det betyder at det er White Cross Street Market dag for nogle stykker af os paa kontoret. Der er en bestemt lunch, som jeg slet ikke kan staa for og den saelger de kun om torsdagen.

IMG_4003

Markedet havde faaet nye beboere i denne uge, nemlig et par stande med sommertoej. Sommerferien er lige om hjoernet og jeg er stille og roligt ved at vaere i feriehumoer. Jeg glaeder mig som et lille barn ved juletid. Taenk sig at have fri i over tre uger. Det har jeg ikke proevet siden senest 1988 og foer da 1981!

IMG_4008

Vi gik tilbage gennem Finsbury Circus og ganske rigtigt var “City of London Festival” musikken noget bedre i dag. Det var Bodega, et skotsk folk band, der spillede i dag og de havde bare styr paa det skidt. Nej, hvor var de gode. jeg kan se de skal spille til Toenderfestival i aar og med den line up de har kunne jeg da godt tage til saadan en festival. :)

IMG_4013
Til aften havde jeg et committee moede i “The Bunch of Grapes” i Lime Street. Der var lagt op til en laengere aften i baren, men jeg skyndte mig at suse ned gennem Leadenhall Market og videre til London Bridge, saa jeg kunne naa hjem mens det stadig var dagslys!

IMG_4014

Da jeg steg af toget opdagede jeg at brombaerrene er ved at vaere modne. Jeg synes ellers kun det er en dag eller to siden jeg havde kigget paa dem og de var smaa, roede og haarde!

IMG_4016

Det er de ikke laengere, de er soede, sorte og fulde af saft. Uanset at de var uvaskede og plukket ved en befaerdet vej i et industrikvarter i Sarf London saa var de altsaa bare gode! Uhmmm, min tunge var helt sort da jeg kom hjem.

 

2 kommentarer:

FUUR. sagde ...

Du når ikke Tønder festivalen Tina, du er på ferie på det tidspunkt. Langt væk fra Tønder.
Vi kan da bytte!!!

Tina - omme i London sagde ...

Nej mutter - smut du til Toender en tur, jeg under dig det saa vel. :)