13 juli 2009

Gone scrumping…

P1300357

Jeg opdagede liiige paa vej ned til stationen i dag at der staar et ret stort mirabelletrae i nabolaget. Nhoej, hvor var det laenge siden jeg har sat gebisset i saadan en haandfuld.

P1300358 
Det er det ikke laengere, for jeg kunne da slet ikke styre mine lyster. Jeg kiggede mig omkring og skyndte mig saa at hoppe op og faa fat i en gren med et par gode, store og MODNE mirabeller, inden jeg rendte videre til stationen som en anden skoletoes paa aeblerov. Joesses, hvor var de gode. Hvis jeg havde tid i denne uge gik jeg simpelthen hen og ringede paa og spurgte om jeg maatte plukke en posefuld. SLURP, hvor kunne jeg lige spise saadan en grydefuld groed!

Technorati Tags: ,

5 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Hej Tina. det er godt nok også længe siden jeg har fået mirabeller.
Der er ikke lige nogen her i nærheden af mig desværre :(

Jeg har næret mig lidt fra at besøge dig her, og det er jeg lidt ked af. Grunden er den gyselige at jeg ELSKER London og får så frygteligt hjemve når jeg læser om dine indlæg. Jeg har været besøgt byen henved tyve gange i årene med min eksmand, og savner ubeskriveligt at komme tilbage. Tåbelig grund jeg ved det, og nu har jeg sat mig for at komme over det og besøge dig hver dag. :-)

Så på "gensyn" og mange kærlige hilsener
Henriette ;))

Anonym sagde ...

Jeg skal sende dig kærlige tanker hver og en gang jeg smovser nyplukkede mirabeller fra flere træer i haven min ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Henriette - velkommen til og bliv du bare. Jeg maa se om jeg kan hjaelpe til at styre lidt af din London lyst. :)

anjoe - tak tak, laver du ikke lige en balje groed og spiser den iskold ogsaa? :)

FUUR. sagde ...

Kom hjem, kom hjem, ohhh komm dog hjem.
Vi har et mirabelletræ, omme bag garagen. Irene konstaterede, ved selvsyn, at der var mange mirabeller.
Jeg koger gerne mange tallerkenfulde grød til dig.

Tina - omme i London sagde ...

Kan saadan noget groed holde sig til October... ;)