14 juni 2014

Foedselsdagsdrinks med mere

En af mine kolleger og jeg fylder aar med to dages mellemrum og havde derfor valgt i dag til at snuppe en lille foedselsdagslunch. Min kollega er rigtig god til at udtaenke gode steder at faa lunch, men i dag var det mig der stod for ideerne og det gav farvede drinks og en ny header til bloggen!


Faa minutters gang fra kontoret ligger nemlig et hotel med en 'roof top bar', hvor de ogsaa serverer farvede drinks. Med vejr som vi har haft i denne uge, skulle man vaere et skarn hvis ikke man tog chancen for at sidde udenfor. Hvem end der fik den geniale ide at aabne en bar paa taget af hotellet maa absolut have faaet 'aartiets gode ide' pris eller saadan noget lignende. Der er en del folk jeg skal have lusket med op paa Vistabaren ved lejlighed. :)

11 kommentarer:

Karin sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Karin sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Karin sagde ...

Lækkert sted du der har fundet.
Hvilket view.

Eva sagde ...

Sikke et smukt billede.
Ikke det værste sted at nyde sin frokost.

Lene sagde ...

Flot header og tillykke med fødselsdagen :-) Jeg synes det er sjovt at læse om andres hverdag, så jeg skal lige høre, hvor lang frokostpause har I egentlig. Det virker til at du når meget i din lunchpause. Og så drinks midt på dagen, jeg var faldet omkuld bagefter - kan ikke tåle spiritus om dagen, bliver umanerlig søvnig :-)

AagePK sagde ...

Så du trængte til en ny header efter de drinks, tjah, men flot er'et! Og til lykke med dagen! Nu er du to år ældre, end da vi mødtes, sådan cirka.
Og jeg ved flere Rooftop Bars, der skulle være nok til du går på pension, selv om der er meget længe til!

Annes indfald sagde ...

De drinks ser "farlige" ud. God fødselsdag til begge...
Sikke en udsigt! Sig mig ligger Citadines Trafalgar ikke lige nedenfor? Der boede vi for et par år siden... Virkelig praktisk beliggenhed, men ikke længere praktiske priser!

A + K = ♥ sagde ...

Nøj, hvor fint! Og lækre drinks ser det ud til - med skum og det hele <3

- Anne

Donald sagde ...

Jeg kunne få adskillige uger til at gå med at besøge de smukke og spændende steder, du fortæller om! :)

Inge sagde ...

Super sted du har fundet der. Tillykke med fødselsdagen. :-)

Tina - omme i London sagde ...

Abildjyden - ja, det kan virkelig anbefales!

Eva - tak og du har helt ret!

Lene - tak skal du have. Jeg er selv vild med hverdagen, min saa vel som andres. Jeg naar masser altid, saadan er jeg indrette. :) Mht lunchpausen, saa er den paa en time og indeholder normalt ikke alkohol, men naar kollegaen fylder 30 maa der en cocktail paa bordet. :) Det med spiritus i arbejdstiden er ikke noget jeg dyrker, det kan jeg godt faa passet i fritiden. Som dig kunne jeg slet ikke fungere om eftermiddagen, hvis jeg havde vaeret ude paa drinks.

Aage - he he, ja, det' jo lige det. :) Vi maa finde et nyt sted hvor du ikke har vaeret foer og snuppe et par blaa drinks der. :)

Anne - drinksene var faktisk aldeles uskadelige, der var mest juice i! Citadines ligger nede i Northumberland Avenue, Trafalgar hotellet ligger paa Trafalgar Square, saa der er ikke langt mellem dem.

A+K - der var nemlig skumfiduser paa min, det har jeg aldrig set foer. :)

Donald - du skal vaere saa velkommen. :)

Inge - tak skal du have.