02 oktober 2012

Strejke I Calais

Nu jeg pludselig har to uger fri, helt uden for nummer, kunne vi slet ikke modstaa en lille Furtur, denne gang via faerge til Calais.



Vi plejer at tage Eurotunnel, men det var af uvisse aarsager meget dyrt denne gang, saa vi tog faergen. Eurotunnel tager en halv times tid, mens faergen tager halvanden, naar altsaa ikke lige pludselig havnearbejderne strejker...

Foreloebigt har turen taget 2 1/2 time, men der er lovning paa en kajplads snart.

Jeg snupper lige en pind mere paa strikketoejet!

6 kommentarer:

Inge sagde ...

Skønt med en Furtur i utide, det er familien på Fur nok også glade for.. :-)
Jeg håber ikke I skal sidde alt for længe derude og vente på at komme fra borde.

AagePK sagde ...

Det er så fordelen ved at sejle frem for at flyve: man risikerer ikke at skulle hænge deroppe hele natten. Eller sådan noget.
Vi står på tæer og vinker, når I farer forbi inde på fastlandet!

KirstenK sagde ...

Godt man har strikketøj når der er ventetid...bare du nu har garn nok! God tur til Fur!

Lene sagde ...

God tur, for jeg håber I er kommet af færgen nu ;-)

FUUR. sagde ...

Godt du stadig har næsten 14 dage, før nyt arbejde. Håber garnet strækker.
Vi sees snart søde.

Tina - omme i London sagde ...

Inge - det blev til knap 2 1/2 time, men saa fik jeg da strikket et godt stykke paa min troeje. :)

Aage - saa du godt vi vinkede igen? :)

Kirsten - garn loeber jeg vidst ikke toer for foreloebigt, host host!

Lene - ja, to gange oven i koebet. :)

Moar - det var bare saa hyggeligt. :)