22 oktober 2012

Paa fredag lover de sne!

Paa vejrudsigten i aften blev der lovet sne sidst paa ugen. Den vaagne laeser vil vide at jeg er helt pjattet med sne, saa det er ikke et oejeblik for tidligt, hvis du spoerger mig; desuden mangler jeg noget til at distrahere mig i ventetiden inden jul.


Hvorfor jeg skal distraheres? Jo ser du, vi skal undvaere Bebsen og Spunken og deres soede mor i hele ni uger og det er da naesten ikke til at overskue aftenen foer de rejser!


Den lille familie har muligheden for en laengere udlandstur og vi under dem den saa helt og aldeles, men saadan paa et helt personligt og egoistisk plan, saa synes jeg sgi da det er ALT for laenge ikke at se dem. Det eneste jeg oensker mig til jul er at de har en rigtig fed tur og kommer godt hjem igen. :)

4 kommentarer:

Eva sagde ...

Nååårh, de er søde:) 9 uger går heldigvis hurtigt.

Tina - omme i London sagde ...

Eva - ja, selvfoelgelig goer de det. Jeg fik et opkald fra lufthavnen i dag: "Bedstemor, I'll miss you, I'm with my grandad". SMELT! :)

FUUR. sagde ...

Hvor er de kære de to.
Det varer aldrig, før de er hjemme igen Tina.
Sikken dejlig jul i får.

Det med sneen er nu liiiige lovlig tidligt.
Jeg kan sagtens undvære det.

Tina - omme i London sagde ...

Moar - ja, julen er lige om hjoernet, mindre end to maaneder igen! :)