17 juni 2012

Aftenens lysekrone

Saa er jeg ved at have styr paa computeren igen. Det er sgi da utroligt at jeg bare ikke kan pille fingrene fra knapper som jeg ikke aner hvad skal bruges til!


Aftenens lysekrone haenger i receptionen paa the Chancery Court Hotel i Holborn, hvor jeg havde et aerinde den anden aften. Jeg var egentlig ikke specielt interesseret i firmaet der havde inviteret mig, men de lokkede med et spaendede interview, saa jeg dukkede troskyldigt op og drak noget af deres udemaerkede vin, i meget fine omgivelser. :)


Gaesten, som skulle interviewes, var James Cracknell, som er olympisk mester i roning og desuden verdensmester mange gange over, i samme disciplin. Siden han holdt op med at ro professionelt har han fyldt sin tid med mange andre spaendende ting, som f.eks. at ro over Atlanten eller cycle paa tvaers af Amerika; en tur der naer kostede ham livet!


Under interviewet blev der blandt andet vist James' to olympiske sejre og det er simpelthen utroligt som man kan lade sig rive med, til trods for man ved hvem der vinder. Han fik dog ogsaa et ordentligt bifald fra hele salen, da han naaede i maal. :)


Nu er det naturligvis lidt af et traekplaster, at faa en olympisk mester til at komme og underholde bare seks uger foer legene begynder her i byen, men det bliver da ikke vaerre af at man oven i koebet faar lov at befamle hans guldmedaljer. :) Jeg kan nu bryste mig af at have haft indtil flere guld/olympiademedaljer i haanden, da jeg for omkring 18 maaneder siden var til noget lignende, hvor Roger Black underholdte - og viste medaljer frem.


Den medalje der rejste ned gennem den del af salen hvor jeg sad, var den fra olympiaden i Sydney i 2000. Den er godt slidt og har garanteret vaeret igennem mange haender over aarene siden den blev vundet. Ramponeret og skaev er den og det bliver den altsaa bare saa meget mere vaerd af i mine oejne. 

Ingen kommentarer: