19 november 2011

Aftenens godnatbillede(r)

Jeg ville lige smutte en tur om til slikmutter for at koebe en lille pose saltlakrids i min middagspause, saa turen gik om omkring St Paul's.


Planen var at jeg lige ville skraa ind over haven og kigge over floden og saa gaa foran kirken paa tilbagevejen. Jeg blev klogere. Haven var laast!


Jeg naaede ikke ret langt foer det gik op for mig hvorfor. Jeg havde lige glemt Occupy folkene stadig camperer ved siden af og foran kirken. Det er ikke helt lige saa nemt at smide dem ud her i landet som det er i f.eks. USA, men de kan nu ogsaa godt blive liggende for min skyld, skoent det godt nok maa vaere en kold hyre!


Kirken stod lysende og gylden mod den knald blaa himmel. Jeg kan sagtens leve med lidt telte paa mine billeder, men den sag er der i hoej grad delte meninger om!


Campisterne har faaet besked om at fjerne sig, men hoejst sandsynligt faar de lov at blive liggende julen over. Jeg glaeder mig til at se hvad de finder paa til julepynt, for de finder garanteret paa noget!

P.S. slikmutter havde udsolgt i saltlakrid. :(

4 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Hvor jeg dog føler med dig mht det udsolgte saltlakrids...det er da næsten det værste der kan ske, når man har sat næsen op efter lakrids...Ja, det må være koldt om natten for teltliggerne...

Tina - omme i London sagde ...

Kirsten - ja, det var altsaa kreperligt! :)

Conny sagde ...

Synd du ikke fik saltlakris.Jeg ved ikke hvornår jeg sidst har set en blå himmel,alle dagene her går og dissede.
God søndag

Tina - omme i London sagde ...

Conny - det havde jeg slet ikke overvejet, altsaa at I ikke har det samme vejr som os. Oh well, det kan vaere det bliver bedre i December, naar det bliver koldere.