27 august 2011

Det lykkes, med hjaelp fra mor og far

De fleste foraeldre kender vidst til at koere taxakoersel for deres boern. Det er ikke noget vi nogensinde har haft det store behov for, efter som vi jo altid har boet i en stor by, hvor der altid er transport at finde. Det sker dog at der er bud efter fars taxa og i dag var en af de dage.


Vores Louise, og en veninde havde faaet en afbudsrejse til Ibiza, saa vi skulle et lille smut til Gatwick for at aflevere det kaere barn. Veninden skulle staa for billetterne og et kvarter foer vi skulle koere fandt vi ud af at hun ikke havde faaet printet boarding pas... Hun anede ikke hvad vi snakkede om. Bestillingen blev lynhurtigt emailet over til mig, saa vi kunne faa boarding passene printet ud.


Louises blodtryk var godt oppe at ringe en overgang, men som altid fik jeg hende snakket ned paa jorden og min elskede fik hende selvfoelgelig frem til tiden og minsandten om ikke ogsaa veninden dukkede op foer det blev alt for kritisk. Saa vidt jeg har hoert undgik veninden ogsaa at blive haandkvaerket inden afrejse, saa nu haaber vi de begge er ankommet til Ibiza i god behold.


Vi har tit snakket om at flytte alle mulige steder hen, men jo aeldre boernene bliver, jo mere synes jeg naesten de har behov for at have os taet paa. Desuden kunne vi da slet ikke undvaere dem i laengere tid af gangen. 

Ingen kommentarer: