13 september 2009

En moderne husholdning

P1330421

Der var engang man bare lige kunne ringe til folk og snakke med dem. Nu skal der et helt arsenal af telefoner til og alle skal proeves paa tre forskellige numre: arbejde, hjemme og mobil. Jeg synes altsaa det er mest hyggeligt at snakke i telefon med folk paa deres hjemmenummer. I dag har jeg snakket med alle mine broedre og min mor. Irene – du fik vente til en anden dag, jeg loeb simpelthen toer for tid, for jeg ved godt vi ikke kan noejes med fem minutter!

Technorati Tags: ,,

9 kommentarer:

Irene sagde ...

Vi når det nok ...

Lene sagde ...

Jeg kan også bedst lide hjemme telefoner, men mine børn og to af mine søskende har ingen hjemmetelefon, så det er nok snart en saga blot :-)

Tina - omme i London sagde ...

Irene - gu saa. :)

Lene - netop, men der er nu en vis hygge over hustelefonen, hvor man ikke ved om det er den ene eller den anden der svarer. Man kan hurtigt faa en lille snak med en nevoe eller niece inden man naar til soester eller bror.
Vi har selv snakket om at slette vores hustelefon, men jeg har lidt svaert ved det.

Sister Bonde sagde ...

Har du 4 mobiler - hold da fest.

Tine - vil enormt gerne sende blusen til dig, hvad størrelse skal den være? Min er i L.

Sister Bonde sagde ...

Hvorfor jeg lige skriver Tine og ikke Tina - hmmmmmm?
Sorry.

Tina - omme i London sagde ...

Inger - nej da for hulen, jeg har bare en privat og en firma telefon, men resten af husholdningen har jo ogsaa en hver og saa er der den almindelige telefon, saa det bliver vel til seks forskellige numre paa vores matrikel og det er vidst efterhaanden normen.

Mht blusen, saa vil jeg rigtig gerne have den i en str M og ville da saette pris paa om du sendte den med en regning, saa overfoerer jeg pengene til dig. :)

FUUR. sagde ...

Det var en god snak, MUS.

Måske noget lang, det er jo ikke
usædvanligt.

Sister Bonde sagde ...

Køber og sender - snarest.

Jo, det er vist helt alm. med så mange numre på en matrikel. Ufatteligt, at vi klarede os i "gamle" dage - uden.

Tina - omme i London sagde ...

Moar - endnu en grund til at beholde hustelefonen, det er grangiveligt noget billigere at snakke i en time paa den!

Inger - du er simpelthen en snut!