02 maj 2011

Selvudslettelse

Som allerede tidligere naevnt gaar vi og poenser paa at saelge vores hus og koebe et der er maaske en 50-60 m2 mindre - ja lidt pladskraevende er man vel. Jeg synes 50 m2 per person er lige tilpas. :)

I forbindelse med den forestaaende fraflytning gaar jeg og faar ryddet lidt ud i vores anseelige samling skrammel og ikke mindst papirarbejde! Joesses, jeg synes vi har papir nok til at ansaette adskillige administrationsmedarbejdere og det til en ganske almindelig husholdning paa TO personer. Vi faar ikke bankudtog i papirsudgaven, telefonregningen og de fleste andre regninger er ogsaa online, men alligevel synes jeg vi bliver ved med at modtage papir med posten. 

Her i landet har vi et kaempe problem med folk der faar deres identitet stjaalet. Det skete for en af vores meget gode venner, som heldigvis havde to statsborgerskaber, for i en 3-4 aar har han ikke kunnet forny sit engelske pas, paa grund af identitetssnyd! Ergo maa man totaltselvudslette ens identitet foer de personlige papirer foer kommer i genbrugsboksen. Man skulle have opfundet papirsnittemaskinen - det ville have vaeret en god pensionsopsparing. Jeg har lige fyldt en ordentlig skraldepose med papir i en million stykker. Jeg siger bare VAERSGO, hvis der er nogen der kunne taenke sig at saette stykkerne sammen igen!

Det er utroligt hvad man finder, naar man saadan rydder op. Jeg troede jeg havde smidt dette blad ud ved et uheld, det har jeg ikke og hold fast, hvor jeg glaeder mit til at sende det til den helt rette, for tager jeg ikke meget fejl, saa er der et navn i bladet, som vedkommende vil genkende. :) Jeg saa det ved en tilfaeldighed, paa en flyver fra Paris til Havana!

8 kommentarer:

Irene sagde ...

Irlande ... All curious now!

Tina - omme i London sagde ...

Ja, er du ikke? Vi ses om fjorten dage, saa kan du faa stillet din nysgerrighed. (Saet nu ikke forventningerne for hoejt op, men jeg tror altsaa paa det er et navn du genkender!)

FruE sagde ...

Vildt skræmmende, at man kan få stjålet sin identitet. Men hvis nogle vil gøre det ved jer får de da noget af en opgave.

Tina - omme i London sagde ...

Fru E - meget skraemmende og et rigtig stort problem for dem det gaar ud over. Man kan jo blive forbundet med alt muligt!

Irene sagde ...

11 dage! HEP!

Tina - omme i London sagde ...

9... :)

Lone sagde ...

det kan jo ses at IKEA er en butik der indimellem besøges ...

Tina - omme i London sagde ...

LOL Lone - det var vidst en reklame der stroeg med i koebet!