20 januar 2010

Giraffen guffen gaffen?

Min skrivebordskalender i aar er en origamikalender. Det kommer der mange sjove ting ud af, men hvis jeg selv skal sige det, saa gaar det bedst naar jeg foelger instrukserne paa bladene i kalenderen! Da jeg proevede paa at lave en giraf efter nogle elendige instrukser paa internettet gik det ikke helt som planlagt. Gad vide om det goer noget hvis min giraf er lidt vanskabt eller om den stadig kan accepteres paa girafsiden?


Lav en giraf og vaer med til at samle EN MILLION giraffer paa internettet. :)

7 kommentarer:

AagePK sagde ...

Det var da sør'me en ny version af det gamle tema: Vil du se giraffen?
Man må jo hellere komme igang, ham Jørgen skal da ikke sidde og grine ad os!

Tina - omme i London sagde ...

Aage - se at komme igang. :)

Conny sagde ...

Den er da meget sød,hvorfor har den mistet pletterne?

Lene sagde ...

Din giraf er i sandhed værdig til at komme på girafsiden :-)

Tina - omme i London sagde ...

Conny - den er vidst naermest blomstret i denne version og ligner mest af alt en lama!

Lene - tilsyneladende. :)

Janne Møller sagde ...

Nu har jeg også lavet en giraf. Det er et herligt projekt, tak for at gøre opmærksom på det :-).

Tina - omme i London sagde ...

Fornemt - og velkommen hid. :)