19 april 2007

Et par hoens jeg moedte paa min vej.

Det er godt nok laenge siden jeg har haft tid til en ordentlig lunch time vandring, men i dag da jeg var paa vej til kontoret fra et moede snuppede jeg mig lige en lille omvej. Man skal da have flaesket roert lidt engang i mellem.

Turen gik ind om Leadenhall Market, som byder paa nogle virkelig laekre forretninger.

Jeg tillod mig at snuse lidt i forretningerne i et lille kvarters tid, inden jeg skulle have den alvorlige hat paa igen.

Mit frikvarter gik alt for hurtigt, men jeg gik der fra med et smil paa laeben - og et billede i kassen!

Jeg kunne da slet ikke staa for denne skoenne foraarspraegede vinduesudstilling i en af forretningerne.

I mit naeste liv tror jeg jeg vil vaere vinduesudsmykker; saa kan jeg sidde og fedte med papier mache - og blive betalt for det!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

De er altså fede.

Tina - omme i London sagde ...

Ja ikke? De har dem tilsyneladende i alle deres vinduer. Nogen har haft det sjovt med at lave dem!

Anonym sagde ...

Jeg gad godt ha' høns, men jeg gider ikke ha' rotter!

Tina - omme i London sagde ...

Samme her!