31 juli 2011

Eksport til Kina


Endelig har jeg laert at haekle bedstemorfirkanter. Det var egentlig ogsaa paa tide. Nu skal jeg bare lige finde ud af hvordan i alverden man faar dem til at haenge sammen...


Det siges at hvis man kan finde et produkt man kan bryde ind paa det Kinesiske marked med, saa er ens lykke gjort. Foreloebigt har jeg eksporteret et babytaeppe til Kina og jeg har lige hoert at endnu en lille Kinesisk verdensborger, ved navnet Ellen, har set dagens lys, saa mon ikke der skal endnu en lille ting sendes over til det store land.

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Årh, Ellen, elsker det!


Skal lige finde den bedste metode til dig, det bliver så fint. Will be back in a mo!

Irene sagde ...

OK... Brug denne metode, bare i fastmasker, så skal du se løjer, det er den flotteste sammenføjelse jeg kender. Hvis du er i tvivl, så sig til, så skal jeg tage et 'bedle' der viser hvad du skal gøre.

http://attic24.typepad.com/weblog/joining-asyougo-sqaures.html

Tina - omme i London sagde ...

Irene - er det ikke bare perfekt at den der nok bliver den sidste i oldeflokken bliver en Ellen. :)

Mht linket, saa tak, men jeg var kommet ret langt frem med min "hjemmestrikkede" metode, som jeg bruger denne gang. :)