04 september 2008

Motion paa hjernen

Fedt - poelen var ikke specielt fuld og det lykkedes mig at svoemme et mil (1,600 meter) uden at blive forstyrret. Poolen er bare 16m lang, saa der skal 100 baner til, for at faa saadan et straek. Jeg elsker at svoemme baner, man taenker saa godt og jeg kan faa styr paa mange ting paa den maade.
For mig er halvdelen af velvaeret efter at motionere psykologisk. Jeg har det simpelthen saa godt med migselv, naar jeg ved at jeg endelig har faaet noget gjort ved sagen. Svoemmedragten er i vaskemaskinen og gaar direkte tilbage i skrivebordsskuffen i morgen, saa jeg kan slaa til, naar det tager mig.

5 kommentarer:

Susan sagde ...

Du er en inspiration, jeg har ikke svoemmet hele august og har egentlig foerst taenkt mig at starte igen i oktober, hvor mit favorithold starter igen, meeeen det kunne jo vaere jeg kom til at starte alligevel her i september :-)

Forresten en svoemmedragt skal skylles i koldt vand og ikke vaskes i vaskemaskinen, saa holder den laengst - raad fra en gammel svoemmer og min traener.

Lene sagde ...

Tina, det bedste er nemlig følelsen af at have gjort noget :-)

anjoe sagde ...

Svømning, ellers tak, men en rigtig god "sport" er det, så godt at du er kommet igang igen ;-)

I øvrigt skønne fotos og rapport fra Jeres store dag sammen med Louise!

Anonym sagde ...

Det er da vist kortbanesvoemning ;-) Men fedt at du er gaaet i gang igen. Du har helt ret, man taenker nemlig skide godt, paa den meditative maade mens vandet skvulper.

Tina - omme i London sagde ...

Tak for tippet Susan, det skal jeg huske - og ja, det er KORTbanesvoemning, men ikke saa kort at det er irriterende. :)