01 september 2008

Putin goer det igen...

Sidste sommer fik vi Putin i naesten bar figur paa samtlige forsider af aviser og nyhedsprogrammer og helt aerligt, saa ser han da ret godt ud af en mand paa en 54-55 aar. I hvert fald fik han pludselig sex appeal, hvor foer han bare var set som en sjov lille, men skraemmende, mand.
Han gentog successen denne sommer uden Prince Albert og denne gang i en lidt blidere stil, som den russiske Marlboro mand (siger ikke rygeren!), som man godt kunne tilbringe et par dage i en oede bjerghytte sammen med...





Paa aftennyhederne kunne vi i aften se hans sidste stunt. Efter sigende har han reddet en hel raekke journalister ved at skyde en tiger med en bedoevende pil inden den aad hele banden - og snuppede ham som dessert. Uheldigvis var kameraet, som ellers ser ud til at have fanget ALT, ikke lige tilfaeldigvis paa Putin da han skoed baestet, men personalet var virkelig hurtige til at takke ham for at have reddet adskillige liv.


Jeg foeler mig som medvirkende i en 80er krimi i den kolde krig, hvor hemmelige agenter bliver forgiftet med plutonium og presidenten er en haard KGB agent, dog, denne gang med sex appeal.

Han ender som Daniel Craig's afloeser, naar han er faerdig som James Bond!
All right - det var min bedste undskyldning jeg kunne finde for lige at snuppe de blaa badebukser med endnu engang - Putin naar ikke Daniel Craig til sokkeholderne! :)
Billederne har jeg laant fra Google images, men jeg glemte altsaa at kopiere linket. Er billedet dit, saa sig til, saa bliver du krediteret her.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Miau !!! - altså Craig, ikke Putin...

Tineke sagde ...

Stooort suk, dream on...

Tina - omme i London sagde ...

LOL - han er da for laekker. :)

Tina - omme i London sagde ...

LOL - han er da for laekker. :)