27 september 2008

Aarets sidste chance!

Jeg kunne ikke dy mig for lige at staa ud paa graesplaenen, for at se om graesset stadig var varmt og bloedt at traede paa. Det var laekkert, men jeg er ogsaa ret sikker paa det er sidste gang i aar. I aftes havde jeg stroemper paa for foerste gang siden ehmmm... maj, tror jeg. Skoent vi ikke har haft en solrig sommer, saa har det faktisk vaeret rimeligt lunt.

Naah, det kunne ogsaa vaere man skulle ifoere sig noget kluns og gaa ud i den store vide verden. Hele familien har siddet og hyggecomputet hele formiddagen - i nattoej!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

I må have det en hel del varmere hos jer, for her har vi været nødt til at bruge strømper og lukkede sko i de sidste uger bortset fra midt på dagen. Lige nu er her skønt, fuld sol og liggestolen er fremme. Det er et skønt billede af dine tæer på græsset :-)

Conny sagde ...

Det er rigtig "træl" som vi i siger i jylland, at vi skal til at have strømper på, jeg elsker at gå bare tær.

Tina - omme i London sagde ...

Vi har den sommer her i September, som vi ikke fik i August! Vejret ligger konsekvent omkring de 20-21 grader og himlen er hoej og blaa. Det bliver dog koldt om natten. Ned til omkring 8-9 grader.