14 september 2008

Eddie the Eagle I aint!

Vores after dinner entertainment i aftes bestod af en introduction fra Joseph (7 aar) til WII fit og hold fast, hvor var det bare sjovt. Den stakkels knaegt faar da aldrig lov til at spille alene paa den igen. Jeg er overhovedet ikke nogen fan af computer games, jeg synes de er saa ukristeligt kedelige og saa bryder jeg mig ikke om at sidde og vrikke med tommelfingrene, mens resten af kroppen sidder dovent hen.



Saa moedte jeg WII fit - hvor vi hulahopringede, lavede "sid stille" og endte paa skihopningsspillet, hvor sportsmanden virkelig kom op i os. Joesses, hvor vi hoppede. Foerst kunne jeg ikke engang klare Eddie the Eagle's 55m, jeg rullede bare rundt i sneen med ski og sne og arme og ben ud over det hele. Endelig kom jeg efter det og bankede prompte hele forsamlingen med et hop paa 186m, hvor den naermeste var paa knap 150...


Romeoren - move over, jeg er efter din record. Gad vide hvad en ferie til Holmekollen koster - og hvad med en WII fit?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

WEii Fit er GeNiAlt!
Jeg har skrevet om det for længe siden i min blog, både om Wii'en som sådan og Wii Fit, for begge dele er simpelthen så anderledes and normale spillekonsoller, at man netop må overgi sig! :o)
Jeg går mere efter motionsdelen, når jeg har tid (det er desværre længe siden), for jeg har stillesiddende arbejde, hjemmefra, og er derfor sjældent ude at røre mig i frokostpauser etc.