31 juli 2007

Sikken en service!

Billedet har jeg laant fra www.tivoli.dk
Jeg bestilte et "Guld kort" til Tivoli, saa vi kan vise Danmark's smukkeste have frem naar vi naar til Kjoewenhawnstrup i August, uden at skulle betale hver gang vi gaar der ind.
Jeg opdagede at der var 5 hverdages levering paa kortet og ville lige forsikre mig at jeg ville kunne naa at modtage kortet inden vi rejser, saa jeg sendte en lille mail til Tivoli's "kontakt us". I loebet af 0.5 fik jeg en mail tilbage:

Tak for henvendelsen Du skulle kunne nå at få dit kort inden du rejser. I tilfælde af du ikke har modtaget kortet inden du tager afsted, må du lige kontakte os, så finder vi en løsning, til når du skal i Tivoli.God sommer.

Det kalder jeg god service. Jeg glaeder mig!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Tina,

Nu virker det også for mig. Hurra.

God ferie

Astrid

Annette sagde ...

Ja hvilken service - håber I får en dejlig tur til Kbh - og ikke mindst bedre vejr end det er lige pt.
kh
Annette

Tina - omme i London sagde ...

Fedt - og ja, tak!