Billedet har jeg laant fra www.tivoli.dk
Jeg bestilte et "Guld kort" til Tivoli, saa vi kan vise Danmark's smukkeste have frem naar vi naar til Kjoewenhawnstrup i August, uden at skulle betale hver gang vi gaar der ind.
Jeg opdagede at der var 5 hverdages levering paa kortet og ville lige forsikre mig at jeg ville kunne naa at modtage kortet inden vi rejser, saa jeg sendte en lille mail til Tivoli's "kontakt us". I loebet af 0.5 fik jeg en mail tilbage:
Tak for henvendelsen Du skulle kunne nå at få dit kort inden du rejser. I tilfælde af du ikke har modtaget kortet inden du tager afsted, må du lige kontakte os, så finder vi en løsning, til når du skal i Tivoli.God sommer.
Det kalder jeg god service. Jeg glaeder mig!
3 kommentarer:
Hej Tina,
Nu virker det også for mig. Hurra.
God ferie
Astrid
Ja hvilken service - håber I får en dejlig tur til Kbh - og ikke mindst bedre vejr end det er lige pt.
kh
Annette
Fedt - og ja, tak!
Send en kommentar