24 juli 2007

En dag i blaa og gul!


Da jeg stod op i morges var der den hoejeste og klareste blaa himmel, med en dejlig stor GUL sol der bare bagte og bagte paa mine skuldre. VIDUNDERLIGT! Det er saa laenge siden vi har set himlen, at jeg naesten ikke kunne genkende den!
Ved stationen stod ukrudtet og skinnede om kap med solen, bag det blaa raekvaerk. Skoent!
Om en times tid er det tid at drage ud i det gode vejr for at spise frokost med en veninde og om lidt flere timer staar aftenen paa sejltur med klubben, ombord paa Lady Daphne. Bare rolig, det gode kamera ER med mig paa arbejde. Jeg turde ikke binde an paa at Lloyd ville huske det. Ikke at jeg ikke stoler paa ham, men jeg ville personligt haandkvaerke ham, hvis han glemte det og jeg synes nu alligevel det ville vaere saa aergerligt, for jeg kan jo slet ikke undvaere ham!
Vejret paa det sidste har vaeret helt forfaerdeligt. Det halve af England ligger under vand. Vi saa paa nyhederne i aftes hvor mange menneskers huse staar under over en meter vand. Floderne er SEKS METER over normal vandstand. The Environment Agency udsender severe flood warnings og vandet bare stiger og stiger. Det er helt vildt!
Oh well, der kommer noget positivt ud af alt. I det mindste behoever vi ikke vaere bange for at der ikke er vand nok i Themsen til aftenens sejltur!

Ingen kommentarer: