09 juli 2007

Brum brum... bruuuummm bruuummm...

Klokken 03.36 brummede min mobiltelefon. SUK, jeg vidste med det samme hvad det var; alarmfirmaet fra mit gamle job, som jeg forlod i December!
Jeg svarede ikke!

Klokken 03.38 brummede den igen - der var aabenbart heller ikke andre i kaeden der havde svaret. SUK!

Jeg stod op og ringede til "vores" security guard og spurgte hvad der var galt. Det var det saedvanlige; rengoeringspersonalet havde ikke slaaet alarmen fra i tide. "I'm so sorry, it's the cleaners - like!" (Skal laeses med en Liverpudlian accent - ret fed!)

Oh well, jeg ringede til alarmfirmaet og sagde at problemet var loest.

Saa kunne jeg selvfoelgelig ikke falde i soevn igen! Det er bare typisk, isaer taget i betragtning af at jeg normalt sover foer hovedet rammer puden!

Til morgen sendte jeg en email til min forhenvaerende chef og aflagde rapport, som jeg ville have gjort da det var mit ansvar; jeg har lige faaet svar tilbage:

I hope that you can see the funnny side now that it is morning.Sorry. Please can you also apologise on our behalf to Lloyd and any other members of the household we may have disturbed. List revision occuring as we speak.(You see it is only you who thinks that you have left- the rest of us are still in denial).I will catch up with you again shortly.

Saadan en undskyldning kan man da ikke andet end at acceptere! Jeg tror nok jeg er blevet taget af listen nu...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

En supersød hilsen. Håber dælme du er af den liste nu!!! :-)

Anonym sagde ...

Sweet talking er billigt ... Der må MINDST en god middag til som reel kompensation! Kan du sige fra mig! ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Jeg har faaet fem forskellige beskeder tilbage og jeg ER, efter sigende, blevet slettet fra listen! Middagen skal nok komme paa bordet, bare rolig. (",)