07 juli 2007

Fup eller fakta - 8 om mig

Deborah har tagget mig, saa nu maa jeg se om jeg kan komme i tanker om 8 fakta om mig!

1. Jeg har uanede maengder energi og er foedt positiv. Det er garanteret hamrendes irriterende for mine omgivelser, men det er bare trist, men aergerligt og bliver ikke anderledes!

2. Mit livs stoerste ambition er at leve til jeg er 100 i perfekt helbred og med min humor intakt. Hvis jeg kradser af paa min 100. foedselsdag er det helt 10-4. Jeg har naaet mit maal.

3. Til trods for min kraftige humoristiske sans har jeg nul evner til at fortaelle vittigheder, for jeg faar altid pointen lukket ud inden historien!

4. Jeg kraever at blive kremeret naar jeg doer og at faa minimum halvdelen af min aske til Fur - ellers gaar jeg igen!

5. Jeg er ikke nogen stor dyreelsker, men dyr er vild med mig - isaer med at bo i mit hus. Jeg naevner i flaeng: naboens kat (vidunderligt dyr... Den slog blandt andet to egern ihjel), egern (forbistrede buskhalede kryb flyttede ind og var ved at aede mit loft!), myrer - vi har ikke set dem endnu i aar, men de kommer til sommer, rotter (UAAARKKKK - jeg glemmer ALDRIG da vi havde rotter i garagen. Jeg sov ikke uden mareridt i 3 maaneder!), mus (guderne maa vide hvordan de kommer ind!) og EDDERKOPPER, skoent de ikke overlever laenge paa denne matrikel.

6. Mit yndlingssprog er furbosk, men jeg har ikke saa tit lejlighed til at snakke det.

7. Jeg elsker at tage billeder og tager billeder hver dag. Jeg kan simpelthen slet ikke lade vaere.

8. Jeg kan ikke koncentrere mig om at se fjernsyn uden haandarbejde mellem fingrene.

Hvem tagger jeg videre? DIG!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak skal du have, for både sjov og informativ info ;-) Det med musene - bare de kan få hovedet ind i en sprække, så kan de komme ind. Har selv været plaget af mus i mit hus, det er rædselsfuldt!! Der går grænsen for min dyrevenlighed også da!

Anonym sagde ...

Do renge bar hwes de blywe te alt fo ledt!

Anonym sagde ...

Så fik vi et bedre og sjovt billede af Tina (Omme I London:-)

Mus er jeg heldigvis sluppet for, men det er vist også takket være naboernes kat. Jeg må selv se at få en Mis(ter) Leopoldus her på matrikelen.

Anonym sagde ...

Donald, you ain't seen nothing yet! ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Hov hov Irene!
Mht musene, saa foeler jeg mig ikke SAA plaget med dem, for lige praecis dem har jeg ikke saa meget i mod som alle de andre krapyl; de er bare ikke saa hygiejniske at have i koekkenet!
Vi kaemper videre...