08 august 2008

WAURV Kina!

Nu har jeg da lige godt aldrig set magen! London har godt nok noget at leve op til om bare 4 aar, naar vi skal host Olympiaden. Joesses, hvor jeg glaeder mig. Det er simpelthen en af mine livs droemme at komme til Olympiade og saa lander den lige ved mine foedder. FEDT



Jeg har dog ingen fantasi til at forestille mig at vi kan matche saadan en aabnings ceremoni som den vi saa fra Beijing i aften. Vi var simpelthen klistret til kanalen gennem hele highlights ceremonien. Jeg havde ikke forventet mindre fra Kina, men joesses hvor de bare kunne deres kram. The count down, som viste 60-50-40-30-20-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 GO var noget af det vildeste jeg nogensinde har set!

Ja, der er masser at kritisere ved Kina, men samtidig er det da en af de mest interessante lande i verden - og saa er der da en rimelig chance for de proever paa at flytte med tiden. Hold fast hvor jeg glaeder mig til den dag vi kan saette fod i det fantastisk spaendende land!

At der saa oven i koebet kommer 14 dage med atletik paa flimmerkassen bliver sagen da ikke vaerre af. Gad vide om vi kan finde et smut til Vancouver naar de faar vinterolympiaden? I twiwler, men det er da tilladt at droemme. :)

Ingen kommentarer: