09 august 2008

Med kaerlig hilsen fra Kypern

Fars taxa var booket til at hente fra Gatwicks nordterminal klokken 03.35 torsdag morgen... En hel flok solbrune unge mennesker stroemmede endelig ud fra bagagehallen ved 5-tiden. De var blevet forsinkede allerede inden de steg ombord, saa turen hjem var vidst lidt lang.

Louise var blevet sendt afsted med strenge ordrer om ikke at tage gaver med hjem - og bare nyde at vaere afsted og koncentrere sig om sigselv. Hun plejer ellers at vaere et rent dydsmoenster, men hun syntes vidst ikke hun kunne lade sin far staa saa tidligt op og saa ikke i det mindste have en lille tak med hjem. Takken kom i en flaske, som indeholder "Commandaria vin" fra Kypern. Det er en soed dessertvin, som jeg glaeder mig til vi skal smage paa. Den naeste aften kom der en veninde med en flaske vin og en aeske chokolade ogsaa. Hun ville vaere helt sikker paa hun kunne faa et lift igen en anden gang. :) Jeg ved godt det ikke koster alverden at goere saadan noget, men jeg elsker simpelthen at de unge mennesker vi hoerer saa meget skidt om er de samme unge mennesker som kommer med vin og chokolade og siger tak for hjaelpen. Dem kan vi altsaa godt vaere tjent med og jeg er helt sikker ved at det er dem der skal betale for min pension naar jeg bliver gammel.

1 kommentar:

Lene sagde ...

enig Tina :-)