27 juli 2008

Saa mangler jeg bare lige et par sko!

I fredags smuttede jeg lige en tur ind om Monsoon, som havde kaempe udsalg. Vi skal have sommerfest paa arbejde i naeste uge og jeg syntes lige jeg ville se om jeg kunne finde en paen lille kjole, som kunne passe til baade sommerfesten og en lille paen middag, som min elskede har inviteret mig paa i anledning af vores bryllupsdag paa loerdag.

Jeg fandt en kjole i loebet af nul komme fem, men da jeg fik den hevet med hjem blev jeg lidt i tvivl om farverne, som er bedre illustreret i billedet nedenfor, som jeg har laant her fra. Hele familien var helt vilde med den, saa mon ikke den faar lov at blive?

Jeg elsker Monsoon - og isaer deres udsalg. De laver saa meget flot toej og saa bruger de saadanne laekre materialer. Det er ikke svaert at vaere lidt paent i toejet, naar man kan score en silkekjole til omkring 350 dkr! Nu skal jeg bare lige have fundet ud af hvad for nogle sko jeg skal have paa til saadan en sag. Jeg er nemlig ikke sikker paa jeg har nogen i skabet, for jeg lavede en stoerre oprydning tidligere paa aaret - og nu kunne jeg lige bruge de brune sandaler, som jeg ikke har haft paa i mindst 5 aar! Oh well, monstro ikke der er et udsalg et sted, som kan byde paa et par paene partysko til naesten ingen penge? Jeg plejer at vaere heldig paa den maade, saa mon ikke det gaar igen?

Ingen kommentarer: