13 juli 2008

Jamen i morgen saa?

KVULM HOST HARK - min nabo var liiige ved at braende hele haven af, tror jeg. Jeg snakkede i telefon med Irene (Gulp Irene, det gjorde vi i naesten 1 1/2 time, men det var altsaa ogsaa laenge siden sidst!) og pludselig maatte jeg afbryde hende (undskyld!) for jeg kom til at kigge ud af koekkenvinduet og paa lige praecis det tidspunkt kunne jeg ikke engang se porten midt i haven for bare roeg!

Der gik ikke ret laenge saa rendte vores ene nabo over til den anden (dem der braendte vaadt haveaffald af) for at klage. Efter sigende trampede hun ret haardt baade den ene og den anden vej, saa jeg er ikke helt sikker paa hun fik gevinst, da hun ringede paa doeren. De braender altsaa ogsaa selv haveaffald af og jeg kan virkelig ikke se hvad skaden er til, men maa da indroemme det kvulmede en del lige en overgang! Helt aerligt, saa morede vi os kosteligt!

Til trods for min optimisme i aftes og det flotte vejr i morges blev der noget overskyet i loebet af dagen i dag. Efter roegen havde loeftet sig blev der pludselig klarere paa himlen. Det kan vaere min naboer braendte skyer af og det skal de da have TAK for. Der er da en chance for at barometeret stiger bare en lille bitte smule. Man har da lov at haabe (vi ser lige om det virker denne gang...)

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke et dejligt billede af jeres have - den er meget smuk trods røg og damp.

Tina - omme i London sagde ...

Tak! Vi er ogsaa rigtig glade for vores have - trods roeg og damp. :)