20 juli 2008

999 - Nattedrama

BANG loed der paa vejen uden for og jeg stroeg til vinduet, for at se hvad i alverden der foregik og saa en bil flyve gennem luften og lande paa siden!

Vi stroeg ud af huset, mens jeg trykkede 999 og bad om en ambulance! Chauffoeren kravlede ud af bilen og begyndte at snakke i mobiltelefon. Jeg har en anelse om at det var hans mobiltelefoni der gjorde at hans bil laa paa siden, men han snakkede videre!


To ambulancer ankom og "patienten" snakkede videre og blev faktisk lidt irriteret over al den interesse i hans helbred. Hele bilens indhold laa spredt i alle 17 verdenshjoerner og jeg gik ind og hentede en kost for at feje op noget af al det glas der laa ud over hele vejen. Jeg tror det eneste glas der var intakt paa bilen var bakspejlet!

Snart var der politi, ambulancer OG en brandbil til stede og saa luskede vi ind i seng. Der gik lidt inden adrenalinen lagde sig til ro og pludselig var det blevet ret sent. Anyhow, nu er vi oppe og vejen ser ud som den plejer. Nu vil jeg gaa i bad og goere mig klar til at tage til Polo - solen skinner!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op - godt at han trods alt blev på vejen og ikke fløj ind i jeres hus, men sikke en forskrækkelse.

Anonym sagde ...

Gyyyys!