31 juli 2008

Aftenens invitation

Vi skal holde firmafest i aften og slaget skal staa paa den revolutionaere VODKA bar i Leadenhall Street. Aabenbart er baren i pengeboksen i den gamle Midland Bank, saa det skal nok blive spaendende.
Jeg er lidt spaendt paa hvordan i alverden det kommer til at gaa, for jeg synes lige som hele kontoret har staaet paa den anden ende hele dagen og jeg kan lugte at de unge maend har taget duftevand paa, mens de unge piger er parate til at vise sommerben. Jeg ville oenske jeg havde mit gode fotografiapparat med, men maa tage til takke med mobilen - for bevismateriale skal man da have efter saadan et gilde. Jeg haaber godt nok der bliver serveret noget at spise, for ellers maa jeg til den naermeste poelsevogn!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Viva la Revolución!!!