18 marts 2007

Moensteret er ankommet og strikketoejet er paa pindene. Nu bliver det spaendende at se hvordan det gaar.

Foreloebigt er jeg faerdig med de foerste indtagninger og har ingen fejl lavet. Faktisk er det snydelet ind til videre, men jeg har en lumsk fornemmelse for at det ikke varer ved.

Bare det at faa billedet lagt ind her er giver problemer, saa jeg toer ikke binde an paa det her bliver let!
Garnet jeg strikker i er noget billigt (£1!) akrylgarn. Jeg skal lige se hvordan det her gaar, foer jeg begynder at aabne for det fede garn jeg fik koebt i LIDL den anden dag.
Endelig har jeg lidt tid hvor ingen i den naermeste omgangskreds faar boern, og jeg er helt faerdig med at strikke barselsgaver til de tre der er kommet paa den sidste maaned, saa nu skal der eksperimenteres. Der er ingen fare for jeg loeber toer for garn foreloebigt...


Ingen kommentarer: