18 marts 2007

Mothering Sunday - eller mors dag?

For nogen er det Mothering Sunday, for andre er det Mother's day og for mig - ja jeg er bedoevendes graesk katolsk om det kaldes det ene eller det andet - jeg saetter meget stor pris paa at mine unge mennesker husker mig paa denne dag.

Hvordan i alverden goer man sig fortjent til saadan en forkaelelse hvert aar?
Jeg elsker de smukke kort jeg har modtaget over aarene - og saetter lige stor pris paa alle de blomster, morsdagskrus, chokolader, skoenne smaa dimsedutter og alt muligt andet, men mere end noget andet saetter jeg pris paa det der staar i kortet der altid er lagt ved.
Som papmor til 3 smukke unge mennesker kan man ikke tage for givet at man faar bare 1% af den kaerlighed man giver, tilbage.
Jeg faar 100% - og det er fedt!
Happy mother's day til alle moedre i alle afskygninger.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er du heldig - og jeg er sikker på, du har fortjent de fine kort. Nu kunne det jo så være interessant, at se dine papunger - Ja jeg fisker ;-)

Jeg bliver ikke selv mor, men håber også at blive en god papmor på et tidspunkt.

Søndagshilsener

Tina - omme i London sagde ...

Tak tak.
Papungerne er lidt kamerasky, men det sker da de bliver billedferet og saa kommer der helt sikkert et stolt billede paa skaermen. Papmor er ikke den vaerste titel i verden, faktisk vil jeg gaa saa langt at sige at det er en af de bedste jeg har opnaaet til dags dato!

Anonym sagde ...

Og hver blomst er velfortjent og titlen ligeså!

Tina - omme i London sagde ...

Tak Irene.

Lene sagde ...

mors dag må ligge tidligere i England. Her er det først den anden søndag i maj.
Sikke dejlige kort, og du har helt sikkert fortjent dem. :-)

Tina - omme i London sagde ...

Ja, Lene, mors dag i England, USA og sikkert andre lande var i soendags, mens det er i Maj i DK.
Jeg plejer tit at snyde og sende min mor hendes kort til den Engelske dato, men i aar har jeg koebt kortet, men gemt det til Maj. Hun fortjener det nemlig, om nogen goer.(",)

Sanne sagde ...

Tina, jeg er sikker på, at du er verdens bedste papmor, det er jo derfor du har verdens bedste papbørn.

Tina - omme i London sagde ...

Tak Sanne, hvor er du soed.