09 marts 2007

Lysegroent i luften?

Se lige hvad jeg saa, da jeg var paa udflugt i middagspausen...
Jeg skulle til the Royal Exchange for at udskifte min taske og da jeg kom og gik op ad gaden skinnede solen skarpt i mine oejne og pludselig saa jeg groenne prikker for mig. Jeg stoppede og klemte oejenlaagene til, saa jeg kunne fokusere igen, men selv da jeg vendte mig om med solen i ryggen kunne jeg stadig se groenne pletter!
Jeg var lige ved at gaa ind til optikeren, men pludselig gik det op for mig hvad det var - det var FORAARSgroenne blade paa traeerne! JUBIII, hvor laekkert, saa kan det aldrig vare inden vi saetter klokken tilbage og faar en ekstra times dagslys.
Taenk sig at nogen droemmer om at holde op med at bruge sommertid? Det er da kriminelt! Jeg elsker naar vi pludselig faar lyse/moerke aftenener. Det er saadan et laekkert skel, som man virkelig kan maerke. Forandring fryder!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Herligt. Jeg glæder mig til at foråret når frem til mit postnummer. Det kan ikke vare længe.
God weekend.

Tina - omme i London sagde ...

Foraaret er helt sikkert paa trapperne. FEDT. God weekend til dig ogsaa - og velkommen hid. (",)

Anonym sagde ...

Forandring fryder, men det tager altså et halv år at komme sig over det skift, og når man har vendet sig til det nye, så gør "de" det jo igen ... HUNDEHOVEDER!

Men foråret, det glædes vi over på den lysegrønne!

Lene sagde ...

foråret er helt sikkert på vej, også her i danmark. God weekend Tina

Tina - omme i London sagde ...

Irene, det tager mig 0.0 sekunder at vaenne mig til. Jeg nyder bare!
Lene, jeg tog et par foraarsbilleder i dag. Det er helt sikkert foraar - lige om straks!

Anonym sagde ...

Kan ikke lide det, blev der sagt. Kærlig hilsen, Mor.