06 marts 2007

Dagen startede saa flot...

I morges vaagnede jeg til det smukkeste vejr og en dag fuld af farve.

Jeg havde meget travlt paa arbejde og fik ikke engang tid til min lunch time vandring, pga en forretningslunch, som partout skulle tage hele min middagspause og et stykke af eftermiddagen med!

Anyhow, da jeg endelig kom ud af kontoret til aften storemede det simpelthen halvanden pelikan - og maaske ogsaa en enkelt stork...

Det blaeser og det regner, som paa en Oktoberdag. Det er helt utroligt at vi kan naa at have saa meget vejr paa en enkelt dag, men som vi siger i London, saa kan vi have "the four seasons in an hour!".

Vi faar se hvad i morgen bringer. Skal man tro paa vejrudsigten, saa bliver det mere af det samme - og lige praecis paa den front plejer de at have ret. Oh well, det roerer ikke mig, for min paraply flyver ingen steder. Jeg bruger den nemlig slet ikke paa denne tid af aaret, for da gaar jeg med en lue.

Ingen kommentarer: