06 marts 2007

De fik ret!

Det SJASKEDE bare ned med regn her til morgen, som vi var blevet advaret om paa vejrudsigten i aftes. Det havde regnet hele natten og vejen var som en meget lang flod!

Jeg naaede paa arbejde helt uden at smelte, til trods for jeg var meget taet paa gennembloedt. Det er sandelig godt jeg ikke er lavet af sukker.

Sidste aar regnede det saa at sige slet ikke og vi har haft vandingsforbud i over et aar.

Graesplaenen saa godt nok noget slap ud sidste aar - med mindre selvfoelgelig man synes en brun plaene er koen.

For et par dage loeftedes vandingsforbudet - selv i London! Jeg tror dog der kommer til at gaa et lille stykke tid foer jeg fristes til at finde en haveslange frem, efter som jeg aldrig bruger hanevand i haven. (",)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Idag er det vores tur til at have silende regn :-(

Anonym sagde ...

Deborah - regn er godt, uanset hvor irriterende det er. (",)

Anonym sagde ...

http://www.schoolhousepress.com/spunout.htm

Check denne og 1B

Tina - omme i London sagde ...

Astrid - TAK. Jeg har lige luret og maa se at bestille, hvis ikke jeg kan finde det fra en Engelsk source.
Velkommen hid. (",)