01 marts 2007

Cotto's Italienske restaurant

Gad vide hvad den gode Hr Cotto byder paa i aften, naar vi skal moedes med et par gamle kolleger fra de foerste aar i London?

Jeg glaeder mig til at se Iviv, som er paa Londontur med sin kaereste og selvfoelgelig ogsaa til at se de andre, som er nogen af dem der "kom til" at blive boende, skoent vi alle bare skulle vaere her et aars tid, eller saadan noget lignende. Det er 18 aar siden jeg startede paa hotellet, naar vi naar til Juli. Det er helt utroligt!

Gad vide om Hr Cotto laver mad fra menuen i aften, eller om han laver noget han tror passer "just for you...". Jeg er ikke bange for vi gaar hverken sultne eller toerstige der fra.

Vi kommer nok til at lave en hulens spektakel i den lille restaurant, men hvad, det er vel ikke noget der kan overdoeve en flok Italienere... Den gode Hr Wishart mener dog Danskere er nogen af de mest larmende mennesker han nogensinde har moedt. Heldigvis er det hovedsageligt latteren der larmer.

Afsted med mig. Jeg har en date med min elskede om en god times tid - og jeg skal jo lige goeres lidt laekker inden jeg drager afsted. En forhenvaerende kollega plejede altid at korse sig over at jeg tog laebestift paa naar jeg forlod kontoret. "Are you going on a date?" spurgte han - og svaret var "JA" - en date med manden i mit liv. Hvad mere kan et menneske be' om?

Ingen kommentarer: