18 marts 2011

Total maaneforstoerrelse

Ifoelge de kloge skulle vi i morgen faa en SUPER fuld maane, da maanen passerer jorden saa taet paa som den kan komme og derfor ser meget stoerre ud end den goer normalt. Oven i koebet skulle vi faar klart vejr i morgen og skulle have en chance for at kunne se maanen staa op. Det er saa spaendende naar der er den form for interessante faenomen paa himlen.

Vi er inviteret til gilde i morgen aften, saa jeg tvivler paa jeg naar at faa den at se, saa jeg tog glaederne paa forskud til aften. Billedet blev vidst lidt sloeret, men for hulen hvor er himlen flot paa saadan en aften!

4 kommentarer:

FUUR. sagde ...

Måske, i er så heldige, når i går hjem efter gildet, i morgen aften, at se to, fuldfede fuldmåner.
Man har vel, før hørt om lignende.
God fest.

Anonym sagde ...

1000 tak for denne infirmation, Tina!!

Anonym sagde ...

Ja, jeg mener selvfølgelig information - det var en tastefejl, som jeg ikke lige fik set inden jeg trykkede på "send"-knappen.

Tina - omme i London sagde ...

Moar - ahemmm... lidt skeloejede blev vi vel... :)

Anne - selv tak, uanset hvordan det staves. :)