06 marts 2011

Knaldtilbud!

Jeg har altid vaeret lidt af en haj til at faa ting koebt til naesten ingen penge. Det er faktisk nemt, men det kraever lidt arbejde og at have oejnene paa stilke. Min elskede er faerdig med at male det par rum, der traengte inden vi lader en ejendomsmaegler ind af doeren og finder ud af hvor vidt det kan betale sig at saelge lige nu.

Mange forstaar ikke at vi saetter i stand nu, naar vi vil saelge, men vi har en lille smule erfaring paa omraadet og sidst vi flyttede satte vi et nyt badevaerelse ind, til naesten ingen penge og det var det lille bitte rum, som vi slet ikke brugte, der solgte huset. Det havde kostet os max £500 og gjorde vi fik fuld pris for huset. 


Denne gang er det trappetaeppet der er kommet til at se lidt alternativt ud, men det er der raad for; taeppebutikker er der i hvert fald nok af! Vi startede i Carpet Right i morges og havde regnet med at skulle paa lidt af en turne for at finde det ville have. Det tegnede ellers ret godt, for der var mange tilbudsskilte alle steder. Et almindeligt taeppe, som kan holde sig paent paa trappen koster omkring £20 per m2. Vi var ikke ude efter at betale en stoerre formue for taeppet, men ville selvfoelgelig gerne have noget der saa nogenlunde ordentligt ud.


Jeg fandt, efter lidt soegen, lige det jeg skulle bruge, nemlig en "rest" paa 25m2 af deres saadan ca. bedste taeppe - sat ned med 75%! Ha - jeg elsker naar jeg faar saadan et tilbud. Saa er det ikke svaert at faa godt taeppe paa trapperne! Oh, og som bonus... taeppemanden havde en aflysning paa mandag, saa den snuppede vi. Hvorfor vente til i morgen med det vi kan klare med det samme. :)

4 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Det må altså osse være ren fryd at bortføre sådan et tæppe ...næsten røveri!

Tina - omme i London sagde ...

He he - ja, lige den form for roeveri som jeg gaar ind for. :)

Pia sagde ...

Man bliver så glad når man finder det helt rigtige til en god pris, men det kan være et tidskrævende arbejde :-)

Tina - omme i London sagde ...

Pia - det er det, men det er alle pengene vaerd. :)