20 marts 2011

Et glimrende gilde!

Aftenens gilde stod i Leeds. Kusinen fyldte 40 og havde inviteret til 80er fest. Helt i aanden havde samtlige gaester gjort sig umage for at at gengive deres (laes: vores...) ungdom og der var ingen mangel paa hverken glimmer eller makeup og baade haaret og skulerpuderne var enorme!

Der blev danset og grinet og drukket drinks af maerkvaerdige herkomster. Det er simpelthen fantastisk hvad saadan et udklaedningsparty goer ved stemningen. Det er fuldstaendig lige meget om man ikke kender en sjael, naar man kommer, for det kommer man til. 

Vi tog en langsom tur hjemover i dag og jeg maa indroemme vi var ret stille. Vi havde glemt at festerne i 80erne saadan kunne maerkes dagen efter!

5 kommentarer:

Margrethe sagde ...

Tillykke med kusinen - og sikke en fest :D
Hvor hyggeligt at lave et 80'er tema, hehe - skulderpuder og det hele.

KirstenK sagde ...

Synes ligesom det var meget nemmere at komme sig over en fest dengang i 80erne...Ku' det være alderen de trykker!

Ellen sagde ...

Det lyder som noget af et party... jeg ville bare føle mig som en 80-årig efter sådan en 80'er-fest, så jeg må nok stille det samme spørgsmål som Kirsten ;-)

Sylvia sagde ...

Wow, det så da gøy ut!!
Jeg har vært på "bad taste party" en gang, og da blir alle kjent med hverandre, for alle er like stygt kledd, og kan ikke skjule seg under et lekkert antrekk. Da er det også lov å le av hverandre, og alle er glade!

Tina - omme i London sagde ...

Margrethe - det var simpelthen hyle morsomt!

Kirsten - alderen??? Jeg aner ikke hvad du snakker om. :)

Ellen - LOL - og jeg maa vidst svare JA!

Sylvia - netop, det var saa pudsigt.