06 februar 2007

Skallede maend i DK v. UK

Sjovt at Sille skulle naevne skallede maend, lige som jeg har startet en "officiel" rundspoerge hos venner, familie og kolleger med hensyn til Danske versus Engelske maends haarpragt!

Jeg fik stukket et kort i haanden i morges af en mand med "HELLO GORGEOUS" skrevet paa tvaers over brystet. Han havde hat paa, men der stak en del haar ud under ulden, saa hvis han var skaldet, saa var det paa den munkede maade. Kortet var, sjovt nok, en reklame for en dating webside: "Find love in your lunch hour".

Jeg har en ide om at skaldethed i meget unge maend er mere udbredt i DK end i UK. Er der noget om sagen, eller arbejder jeg bare med en flok maend med usaedvanligt meget haar?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Glæder mig til at høre udfaldet af din rundspørge :o)

Jeg ved ikke om danske mænd er mere skaldet (mode eller gener)end engelske eksempelvis. Jeg har kun konstateret, at ufatteligt mange mænd på dating sites er skaldet.

Hvis der er tale om et modefænomen...ville jeg af den grund nok fraråde det...når konklusionen er, at singlemænd er skaldet...ikke et godt tegn vel ,o)

Anonym sagde ...

Mottoet på den lysegrønne er: Skaldede mænd er sexede mænd! Så er den teori så skudt i stykker Sille ... ;-)

Her i nabolaget er der en del skaldede mænd i alle aldre. På den lysegrønne, that is ...

Anonym sagde ...

Misforstaa mig nu endelig ret; jeg kan faktisk godt lide hoeje tindinger paa maend. Det afbarberede look er sjaeldent koent. Det kan vaere det, men det er undtagelsen, rettere end reglen. :o)