25 februar 2007

Naar vi nu alligevel var kommet til the West End...

Det er ikke hver dag det lykkes mig at slaebe min kaere mand med til the West End - og det uden at skulle have bilen med...

Naar endelig det lykkes, skal det udnyttes paa det kraftigste at jeg kender den del af byen som min egen bukselomme og han overhovedet ikke har nogen som helst fornemmelse af hvad der ligger hvor!

Efter endt aerinde i Great Titchfield Street vandrede vi ned til Oxford Circus, hvor vi fik noget hurtigt at spise og drog videre ned gennem Carnaby Street.

Carnaby Street har bare aendret sig saa meget i de, efterhaanden mange, aar jeg har kommet der. Tilbage i 80erne var det et fedt sted, hvor punkere hung out og alle forretningerne havde punk relateret stuff til salg til maerkelige unge mennesker som mig.

Carnaby Street er stadig et fedt sted, men nu er det langt mere poppet og punkerne ser man naesten ikke mere. Det skulle dog ikke undre mig om de kommer tilbage igen over de naeste par aar, for punk stilen synes at vaere meget in i den nye mode. Monstro ikke vi faar lidt kuloer paa gadebilledet igen?

Vi fortsatte ned over Golden Square til Wardour Street, som er hjertet af Chinatown. Jeg elsker Chinese New Year og vidste at der var en chance for nogle gode billeder, hvis vi fik lagt vejen der omkring.

Min undskyldning for at vi skulle den vej? Jeg havde lovet mig selv at jeg skulle ind og kigge i en forretning i Covent Garden...

Ingen kommentarer: