19 februar 2007

Christ Church Spitalfields


Christ Church i Spitalfields er en ualmindelig smuk gammel kirke. Den siges at vaere det fineste eksempel paa engelsk barokstil og er fredet i klasse a.

Hvis man kigger lige ned ad gaden til hoejre for den roede model af Christ church staar originalen og troner saa flot.

Der gaar lang tid foer jeg bliver traet af min smaa gaature i middagspausen. Jeg foeler virkelig som om jeg er "kommet hjem". Det er saa mange aar siden jeg sidst har arbejdet i the City og dengang var byen kun historisk spaendende, men ikke saerligt spaendende paa en moderne maade. I dag staar kontrasterne doer om doer og jeg sluger det hele til mig som en toer svamp.

Jeg tror snart min fitbug bryder hulkende sammen, med alle de km jeg faar gaaet. Minimum er 5km per dag. Men de fleste dage sniger jeg mig op omkring de 7-8 stykker.

Ingen kommentarer: