06 februar 2007

Creditkortet braender i min lomme



Uha, som det braender - efter at blive luftet lidt!

Jeg kunne faktisk godt fristes til en stoerre handel hos Anthropologie og er lidt taknemmelig over de holder sig paa den anden side af vandet.

Den roede cardigan/jakke-sag er af dansk afstamning og jeg proever haardt paa at lade vaere med at finde ud af hvem der har lavet den. Der er jo knap saa langt til DK som til USA...

Monstro Lloyd har taenkt paa at anskaffe sin kone en Valentinesgave?

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den jakke MAA du have. Frem med kortet. Hold op den er flot.

Anonym sagde ...

Hvor er den flot - jeg holder med Maria, den må du altså bare have. Lloyd op med kortet, der er forhandlere af Casch i London ;-)

Anonym sagde ...

LOL - Lloyd skal vidst lynhurtigt have et danskkursus i aften. Han skal laere at laese "comments" paa sin kones blog!

Anonym sagde ...

Har han faaet koebt den, hvar???

Anonym sagde ...

Jeg gaetter paa at Lloyd kender een der godt kan oversaette kommentarerne ;-)

Anonym sagde ...

Skal "nogen" sende en lille diskret mail til Lloyd?

Anonym sagde ...

LOL - Lloyd aner slet ikke den eksisterer i min verden, saa hvis han kommer stigende med den, saa VED jeg der har vaeret en oversaetter paa spil!

Anonym sagde ...

Irene, jeg synes helt klart "nogen" skal sende en lille diskret mail til Lloyd med dette link: http://www.casch.dk/where/whereGB.html

og et billede ;-)