06 september 2010

Lidt taettere paa sommerferien...

Der var et lille aerinde der skulle loebes i dag. Jeg havde ringet op til den Cubanske ambassade i fredags og havde faaet besked om at komme til High Holborn foer klokken 14.30 i dag, saa ved ettiden, da jeg endelig blev klar til at komme ud fra kontoret gik jeg ned for at finde et transportmiddel.
Jeg har endnu ikke faaet mig skrevet op til cykeludlejningen, saa jeg snuppede bussen i stedet og i loebet af nul komma ingenting stod jeg i High Holborn og kiggede efter ambassadebygningen. Jeg fandt den, men der var lukket. Aabningstid fra 09.30 til 12.30!

Informationen jeg havde faaet over telefonen var ikke helt korrekt, men udenfor ambassadebygningen moedte jeg to soede personale som gav mig alle de detaljer jeg skulle bruge, naar jeg dukker op igen i morgen for at faa turist visaerne til vores tur om godt et par uger. "Vi ses i morgen" smilede de begge og saa kunne jeg da umuligt blive sur over den fejlagtige telefonbesked.

Uha, som jeg glaeder mig!

2 kommentarer:

AagePK sagde ...

Læg lige mærke til det imaginære skilt, hvorpå der står:"Cuban Time"! Evt "Manana"!

FUUR. sagde ...

Det er vi flere der gør.
Altså ---glæder sig---